quarta-feira, 23 de julho de 2008

Deus cuida de mim!

Essa semana comecou BEM dificil...segunda as criancas tavam um porre...e eu tava extremamente sem paciencia...a noite falei com minha mae umas coisas no telefone...e fiz so chorar depois...rsrs...menina...me senti tao sozinha aqui...tive uma conversa no msn q me fez acordar pra realidade mais ainda...eu tava arrasada...so pra vcs terem nocao...na terca pela manha minha host mandou eu voltar pra cama enquanto as kids estavam dormindo...pq "you are looking so tired"...ela disse...ontem a noite nao tava conseguindo dormir...e dai resolvi fazer meu devocional...olha so a mensagem:
(aos q nao sabem ingles...tratem de estudar...hahaha)

SAFE IN HIS ARMS

READ: Sl. 95.

Aleta Danforth has been a missionary in the Congo (formely Zaire) since 1979. She was heartbroken when they had to leave the coutry in 1997. A tribal was that began in Rwanda was sweeping toward them across the coutry. Soldiers were finally seen in their area, so Aleta, her family, and their fellow missionaries had to say goodbye to their good friends.
They had been forced to evacuate a few years earlier, and now they were leaving once more. Aleta felt tha she was in a roller coaster, and the ups and down were overwhelming her.
While giving a report to her church after arriving in the USA, she was tearfully describing the wild up-and-down emotions she had been experiencing. Then she remembered that on most roller coasters, no matter how high or how fast you go, you are kept snugly in place by a safety bar and harness. "I'm even more secure," Aleta thougth, "because God has wrapped His arms around me. He is holding me as a sheperd holds a lamb. I am secure in His love."
Have your emotions been on a wild roller-coaster ride? Let Aletas's experience show you thatyou are secure in God's loving, everlasting arms(Psalm 95:7; Isaiah 40:11)

NO MATTER HOW LOW YOU FEEL, UNDERNEATH ARE THE EVERLASTING ARMS!

E eu preciso ouvir mais o q??????????????????

Brigada Senhor por cuidar de mim!

Ps: Calma q as fotos e o post do texas sai...hahahah

3 comentários:

Anônimo disse...

Kaaaah amada!!!!

Li a devocional mais não entendi td.
However, boom eu não preciso dizer nadaparece que o PAI ja te disse td néh!??!

Um Beijo!!!!!!

Anônimo disse...

Kaaaah amada!!!!

Li a devocional mais não entendi td.
However, boom eu não preciso dizer nadaparece que o PAI ja te disse td néh!??!

Um Beijo!!!!!!

Anônimo disse...

É ka, quando não há mais ninguém, Ele está lá. O ruim é que às vezes a gente demora um pouco para perceber isso. Mas sei como o Senhor tem cuidado de você e isso me ajuda segurar a minha preocupação aqui em te ver bem :)
Se cuida e DESCANSA!!

Bj, Karla